maandag 19 september 2011

Wat is Debths-Jewels?

Fijn u te mogen ontvangen op mijn blog!
Debths-jewels is afgeleid van mijn naam, namelijk Debbie. Ik ben een jonge vrouw die gek is op kralen.

Sinds 2005 ontwerp ik zelf juwelen, en iedere dag leer ik nog bij. Zo kan ik steeds de nieuwste technieken aan u tonen. Alle juwelen zijn volledig door mijn hand gemaakt en krijgen de beste zorgen en aandacht voor afwerking.
Zelf ben ik heel streng voor ik beslis dat iets 'af' is. Het moet volledig voldoen aan mijn eisen.

Mijn creaties kunt u mee volgen op de blog, let wel op, niets mag nagemaakt worden! Ook alle foto's zijn het bezit van Debths-jewels en mogen dus niet gebruikt worden door derden.

Voor vragen kunt u me altijd bereiken op debbiesjuwelen@live.be

Veel kijkplezier!
Debths-Jewels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten